Inteligentna rešenja za korisničko iskustvo pomažu vam da povežete podatke korisnika, podstaknete lojalnost i razvijete svoje poslovanje.
Prilagođeno industrijskoj grani u cilju ispunjavanja kritičnih poslovnih potreba, inteligentno korisničko iskustvo (CX) podržava celokupne procese koji vam mogu pomoći da na najbolji način iskoristite sve prednosti koje ovakvi softveri donose.
Elektronska trgovina
Poslednjih godina svedoci smo velikog rasta internet trgovine ne samo u svetu već i u Srbiji. Kovid kriza je donela potpuno nova ponašanja potrošača, te su se navike potrošača promenile, a internet trgovina porasla. Elektronska trgovina u Srbiji beleži dvocifren rast, a podaci nam sugerišu da će do 2027. godine oko 4,5 miliona građana koristiti ove usluge.
U svetlu toga mnoge kompanije koje se bave prodajom i disiribucijom, napravile su svoje internet prodavnice i aplikacije i krenule u aktivnu promociju ovog oblika trgovine.
Sa takvim rastom i razvojem poslovanja dešava se i porast potrebe za unapređenjem poslovnih procesa.
Da bi kompanije mogle da isprate takav rast kupovine putem interneta, ali i da bi iskoristile takvu priliku na tržištu, potrebno je da implementiraju savremena i inovativna rešenja kao i nove poslovne modele kako bi se čvrsto prilagodile promenama.
Korisnička služba
Sve to zahteva i poseban prsitup unapredjenju korisničke službe.
Kako bi kompanije odgovorile na sve zahteve svojih kupaca, kako bi pružile vrhunsku uslugu, potrebno je da uvežu servisne operacije u celokupnom preduzeću i tako ubrzaju rešavanje problema. Na ovaj način će se svakako povećati i zadovoljstvo korisnika.
Automatizacija prodaje
U čitavom ovom procesu dolazi se i do automatizacije prodaje.
Omogućite prodajnim timovima softvere za automatizaciju prodaje koji pojednostavljuju i automatizuju prodajne procese.
Ovakvim vidom pomoći, prodavci mogu da se fokusiraju na uspostavljanje dugotrajnih odnosa s korisnicima, što će doprineti unapređenju biznisa i razvitku kvalitetnijih odnosa sa korisnicima.
Podaci korisnika
Posebna tema jesu podaci korisnika. Njima se danas posvećuje mnogo pažnje, a postoji čitava regulativa i niz zakonskih odredbi za zaštitu podataka.
Kako bi kompanje što optimalnije koristile podatke, ostvarile efektivnu interakciju sa korisnicima, impletnetirale rešenja za upravljanje identitetom i pristupom korisnika, privatnost podataka i upravljanje podacima mogu pružiti detaljan uvid u korisnike, uz istovremeno značajno smanjenje rizika od neusaglašenosti.
Marketing
Postignite ciljeve za prihod i rast pomoću marketinga.
Automatizujte kampanje i sprovedite ih na globalnom nivou. Rešenja za odnose s korisnicima vam pomažu da identifikujete ciljnu publiku, obezbedite individualno iskustvo u više kanala i merite svoje rezultate.
Budite deo budućnosti CX-a, i postanite apsolutni lider za klijente, jer vaša poslovnost može biti znatno unapređena ukoliko se fokusirate na ono što imate sada.
Vaša strategija za budućnost može biti mnogo jednostavnija, sve dok ga zadržite jednu stvar na umu - klijent.
Kada svoje klijente držite u središtu svega što radite, možete stvoriti sigurniju budućnost za svoj biznis i osigurate svoje mesto u budućnost CKS-a.
EURACTIV na ovu temu organizuje panel diskusiju, simbolično nazvanu "How to improve business processes: Kako unaprediti poslovne procese".
Panel diskusija će biti održana u utorak, 31. oktobra sa početkom u 10h.
Cilj panela je da se daju uvidi u načine na koje organizacije, kompanije kao i poslovni sistemi mogu da unaprede svoje poslovne procese.
Da biste pratili panel diskusiju molimo vas da se registrujete OVDE.
(EURACTIV.rs)
Omogućite prodajnim timovima da. Naš softver za automatizaciju prodaje pojednostavljuje i automatizuje prodajne procese tako da prodavci mogu da se fokusiraju na uspostavljanje dugotrajnih odnosa s korisnicima.