Poslovni svet nikada nije bio dinamičniji, a ključ za uspeh je brza i precizna akcija. Pitanje kako postići to – glavni je izazov za menadžere 21. veka.
U poslednjih nekoliko godina, globalni poslovni pejzaž se dramatično promenio, zahtevajući od kompanija širom sveta da redefinišu način na koji posluju. Brojni izazovi, kao što su pandemija,rat, brza tehnološka evolucija, i promene u potrošačkim navikama, primorali su organizacije da se prilagode novoj stvarnosti.
Pandemija korona virusa posebno je naglasila potrebu za fleksibilnošću i digitalnom transformacijom. Rad na daljinu, virtuelni sastanci i e-trgovina postali su standard, a kompanije su morale brzo da prilagode svoje procese kako bi ostale konkurentne. Brza isporuka proizvoda i usluga postala je ključna, što je dovelo do ubrzanja logistike i optimizacije lanaca snabdevanja.
Rat koji potresa Evropu i svet je usporio mnoge poslovne procese. Visoka inflacija, geopolitičke tenzije koji su uzrokovali probleme u industrijama poput transporta i logistike, primoravali su kompanije da uproste svoje procese, a da i dalje ostanu stabilni na tržištu, kako bi nakon svega i dalje uspešno poslovale.
Tehnološki napredak, uključujući veštačku inteligenciju koja je sve prisutvnija, automatizaciju i analitiku podataka, omogućio je kompanijama da bolje razumeju svoje tržište i klijente. Personalizacija proizvoda i usluga postala je standard, što zahteva precizne analize podataka i bolje upravljanje informacijama.
Promene u potrošačkim navikama, poput veće pažnje prema održivosti, takođe su oblikovale poslovne procese. Kompanije sada moraju razmotriti svoj ekološki otisak, pridržavati se strogih ekoloških standarda i pružati održive proizvode kako bi privukle sve zahtevnije potrošače.
Izvor: Euractiv SrbijaSve ove promene nisu samo izazov za kompanije, već i prilika za inovaciju. One koje brzo reaguju na promene i prilagode svoje poslovne procese mogu ostvariti konkurentske prednosti u novoj ekonomiji.
Jedan od ključeva za postizanje ovih ciljeva leži u pametnoj primeni tehnoloških rešenja kao što je SAP.
Iscrpne informacije, integrisani podaci o potrošačima/publici, brza razmena podataka i efikasna komunikacija između različitih delova poslovanja - sve ovo su komponente koje svaki menadžer sanja da ima na svom raspolaganju. SAP, kao vodeći svetski softverski gigant, donosi upravo to. Bez obzira na industriju, SAP ima mogućnosti da biznisu obezbedi konkurentske prednosti i olakša upravljanje procesima.
Unapređenje poslovanja uz pomoć SAP-a ne znači samo bolje performanse, već i bolje razumevanje klijenata. Kroz praćenje njihovih interakcija i ponašanja, odnosno koz upravljanje odnosa sa klijentima (CRP startegija) veća je mogućnost za generisanje dragocenih uvida koji vam omogućavaju da prilagodite svoje poslovne strategije.
Napredna verzija CRM softvera, SAP Sales Cloud omogućava vam da ostvarite bolje i kvalitetnije odnose sa vašim klijentima, a sve to zahvaljujući korišćenju snage AI i mašinskog učenja.
Za kraj, ne treba posebno naglašavati da su prihodi i prodaja ključni deo svakog poslovanja, pa isto tako ne treba mnogo da vas iznenađuje što su mašinsko učenje i AI idealni za precizna predviđanja prihoda i prodaje, dozvoljavajući zaposlenima u prodaji da automatski znaju koje su šanse uspešnog zaključivanja posla i predviđeni prihod od istog.
EURACTIV na ovu temu organizuje panel diskusiju, simbolično nazvanu “How to improve business processes: kako unaprediti poslovne procese”. Panel diskusija će biti održana 31. oktobra sa početkom u 10h.
Cilj ove onlajn diskusije jeste da se daju uvidi u načine na koje organizacije, kompanije kao i poslovni sistemi mogu da unaprede svoje poslovne procese.
Da biste pratili panel diskusiju molimo vas da se registrujete OVDE.
(EURACTIV.rs)