Tviter je uveo promene i ograničenja, a odgovor te kompanije novinarima "Si-En-Ena" je neverovatan.
Hiljade korisnika Tvitera (Twitter) u nekoliko zemalja u subotu nisu mogli da pristupe sajtu društvenih medija ili su se suočili sa poteškoćama i kašnjenjima. Dobijali su obaveštenja da servis nije dostupan, ili da su prekoračili "limit", što je mnoge zbunilo.
Prema sajtu koji prikuplja podatke o "palim" servisima, žalbe korisnika počele su u subotu ujutru, a prijavljivali su da se tvitovi ne učitavaju i da dobijaju obaveštenja o greškama kao što je "Prekoračeno je ograničenje, pričekajte i pokušajte ponovo". Drugi su prijavili greške rekavši da Tviter, koji već duže vreme ima probleme, ne može da učita tvitove.
Nekoliko sati nakon što su korisnici počeli da prijavljuju probleme, vlasnik Tvitera, milijarder Ilon Mask je na toj mreži napisao da je sajt primenio privremena ograničenja "kako bi se pozabavio ekstremnim nivoima prikpuljanja podataka i manipulacije sistemom".
Verifikovani nalozi su ograničeni na čitanje 6.000 postova dnevno, napisao je on, dok su "obični" nalozi ograničeni na samo 600. "Obični" nalozi koji su nedavno napravljeni imaju samo 300 postova dnevno. Mask je ubrzo tvitovao da će povećati te limite na 8.000, 800 i 400, ali nije poznato kada će se to dogoditi.
U neverovatnom zaključku svog teksta, "Si-En-En" je objavio da je kontaktirao Tviter za komentar, i da je u odgovor dobio samo automatski emodži koji predstavlja izmet.
(EURACTIV.rs)