Nova izvršna direktorka Tvitera Linda Jakarino priprema niz mera uz pomoć kojih će Tviteru vratiti staru slavu.
Cilj novih mera Linde Jakarino je da Tviteru vrati oglašivače koji su napustili platformu dok je na njenom čelu bio Ilon Mask i da uvede video usluge oglasa, da privlači više poznatih ličnosti ali i da poveća broj zaposlenih.
Jakarino koja je ranije bila direktorka marketinga u medijskoj kompaniji NBCUniversal-u, nastoji da pokrene video oglase preko celog ekrana koji bi se prikazivali korisnicima koji skroluju kroz Tviter.
Ona takođe planira da se sastane sa medijskim partnerima, izdavačima i agencijama za talente u pokušaju da dovede poznate ličnosti, političare i druge kreatore sadržaja na platformu.
Nadamo se da će sa sadržajem koji prave poznati, Tviter moći da proda više reklama, kao i da olakša sponzorstvo i ugovore o brendu između oglašivača i kreatora.
Na sastanku sa Tviterovim globalnim prodajnim timom, Jakarino je rekla zaposlenima da će kompanija morati naporno da radi kako bi povratila poverenje oglašivača.
Izvor: EPA-EFE/JOHN G. MABANGLOPlan za ubeđivanje - "borba"
Ona je rekla da će morati da primene “borbu prsa u prsa“ – ubeđivanje velikih brendova lično, a ne posrednički.
“Verujem da će Tviter odmah, na čelu sa Jakarino, stvoriti superioran oglasni proizvod. Problem je moderiranje sadržaja. I to što on postoji u dve dimenzije. Za sve ostale. I za Ilona”, rekao je Lu Paskalis, veteran oglašavanja i izvršni direktor AJL Advisori.
“Nadam se da će Linda stvoriti tampon između onoga što radi i okruženja bezbednog za brend na Tviteru“, dodao je on.
Ovaj prikaz Lindine vizije platforme zasnovan je na intervjuima sa zaposlenima u Tviteru, ljudima koji su upoznati sa njenim razmišljanjem i brendovima, oglašivačima i oglasnim agencijama.
Planovi su osmišljeni tako da privuku više novca za oglašavanje dok Tviter nastoji da povrati svoje bogatstvo pod upravom Jakarino, koja važi za majstora u marketinškoj industriji.
Godišnji gubitak prihoda - 50 odsto
Podsetimo, nakon Maskovog preuzimanja od 44 milijarde dolara, mnogi veliki oglašivači su u delimično ili u potpunosti smanjili troškove oglašavanja kao odgovor na njegov opušten stav na temu uređivanja sadržaja, nepravilnim objavama i nesvakidašnjem stilu rukovođenja. Ovo je izbrisalo oko 50 odsto prihoda Tvitera od pet milijardi dolara godišnje, rekao je Mask jednom prilikom.
Izvor: EPA-EFE/LUDOVIC MARIN/POOLČak i pre preuzimanja, Tviter je bio kritikovan od strane oglašivača i investitora zbog spore inovacije proizvoda i slabije ponude oglasa od kolega kao što su Fejsbuk, odnosno Meta i TikTok.
Novi format oglasa na Tviteru, koji je još uvek u beta fazi, deo je obnovljenog fokusa na video. Kako pišu mediji, to trenutno izgleda poput kratkih videa u stilu TikTok-a.
Jakarino takođe nastoji da popravi odnose sa drugim partnerima. Na primer, Tviter je nastavio sa saradnjom sa Google Cloud-om nakon što je Mask prestao da plaća račune brojnim izvođačima u okviru svog pokušaja da smanji troškove.
Ona je u razgovorima o širem partnerstvu sa Guglom koje bi uključivalo oglašavanje i pristup nekim Tviter podacima, prema navodima medija, i nada se da će na sličan način ponovo pregovarati o više ugovora sa tehnološkim grupama kao što su Amazon, Salesforce i IBM.
Ono što je dobro je što mnogi brendovi vide imenovanje Linde Jakarino kao blagodat za Tvitter, dok drugi ostaju skeptični, upozoravajući na rizik da Mask ometa njene planove.
Da li će Tviter povratiti svoj stari sjaj, ostaje da vidimo.
(EURACTIV.rs)