Ko je Linda Jakarino, nova direktorka Tvitera za koju se Ilon Mask nada da će uspeti da povrati dobre rezultate kompanije koja je u problemu već pola godine?
Ilon Mask objavio je ime osobe koja će preuzeti upravljanje Tviterom (Twitter), šest meseci nakon kupovine jedne od najpopularnijih društvenih mreža.
Linda Jakarino, bivša direktorka prodaje u kompaniji "NBC Universal", preuzima kormilo Tvitera i nadgledaće sve poslovne operacije, saopštio je on.
"Radujem se što ću raditi sa Lindom na transformaciji u X, aplikaciju za sve", kratko je objavio Mask.
Linda Jakarino počinje posao u Tviteru za šest nedelja, i biće među retkim ženama na čelu velike tehnološke kompanije. "Bi-Bi-Si" podseća da manje od deset odsto kompanija sa liste "Fortune 500" ima žene na najvišim pozicijama.
Ko je Linda Jakarino?
Rođena u italijansko-američkoj porodici, radila je 15 godina u kompaniji "Turner entertainment" pre nego što je prešla u "NBC". Tamo je nadgledala lansiranje striming servisa i upravljala timom od dve hiljade ljudi. Sarađivala je sa najvećim brendovima i nalazila prilike za plasiranje njihovih proizvoda, a u poslovnoj zajednici hvale njen nekonvencionalni pristup prodaji. Ubeđivala je brendove da se reklamiraju čak i u okviru programa koji su bili smatrani kontroverznim, kao što je serija "Seks i grad".
Za sebe kaže da je majka dvoje dece, da je prezauzeta i da "apsolutno nema nikakav hobi".
"Vol strit žurnal" je 2012. pisao o tome da je Linda dobila nadimak "somotski čekić" jer nije prihvatala ne kao odgovor, pa se od njene pozicije u Tviteru očekuju velike stvari - među prvima porast prodaje koja je već pola godine u velikim problemima.
Izvor: EPA-EFE/CHRISTIAN MARQUARDTKada je Mask kupio Tviter, rekao je da želi da smanji njegovu zavisnost od advertajzinga i da promeni način na koji se sadržaj moderira. Želeo je da proširi funkcije i na plaćanje, enkripciju i telefonske pozive i da Tviter pretvori u potpuno novu platformu koju je nazvao "X".
Ali potezi poput masovnog otpuštanja zaposlenih i uvođenja novih načina autentifikacije, zabrinuli su oglašivače koji su povukli svoje kampanje sa ove platforme. Mask priznaje da prihodi "masovno opadaju" ali tvrdi da se nazire povratak oglašivača.
(EURACTIV.rs)