LinkedIn ima besplatan nivo članstva, ali nudi i pretplate za dodatne usluge i opcije. Korisnici koji plaćaju pretplatu od 39,99 dolara mesečno će dobiti nove AI funkcije koje daju preciznije rezultate u pretragama kandidata za posao.
LinkedIn, društvena mreža usmerena na poslovanje u vlasništvu Microsofta, u sredu je saopštila da sada ima više od milijardu članova i da dodaje više funkcija veštačke inteligencije (AI) za korisnike koji plaćaju pretplatu.
Prelazak granice od milijardu korisnika stavlja LinkedIn u najviši nivo društvenih mreža koje uključuju rivale kao što su Fejsbuk i Instagram. Prema istraživanjima, oko 80 odsto članova prijavljuje se izvan Sjedinjenih Država, saopštila je kompanija.
LinkedIn ima besplatan nivo članstva, ali nudi i pretplate za dodatne usluge i opcije. Korisnici koji plaćaju pretplatu od 39,99 dolara mesečno će dobiti nove AI funkcije koje daju preciznije rezultate u pretragama kandidata za posao.
Sistem takođe može preporučiti promene profila kako bi korisnik bio konkurentniji za posao.
Alat je dizajniran da pomogne korisnicima da pređu “od onoga što je nekada bilo samo tražiti posao i osećati se nesigurno do mogućnosti da ostvare ogroman napredak u samo jednoj poseti sajtu”, rekao je Tomer Koen, direktor proizvoda LinkedIn-a u intervjuu.
LinkedIn je u sredu predstavio i dugme koje će sažeti dugačke postove u nekoliko ključnih tačaka prilagođenih svakom korisniku, dajući, recimo, prodajnom profesionalcu drugačiji uvid od, na primer, berzanskom brokeru.
(EURACTIV.rs)