Ekonomija

"PEPCO" ZATVARA RADNJE: Loši rezultati stavljaju katance na prodavnice, kako će ova odluka uticati na ostatak Evrope?

U oktobru je "Pepco" rekao da će usporiti svoj program otvaranja prodavnica kako bi se usredsredio na obnovu profitabilnosti

Izvor: Printscreen/Youtube/Shop With Me

Evropski diskontni maloprodajni lanac "Pepco Group", koji posluje i u Srbiji, objavio je da zatvara 73 prodavnice zbog loših rezultata koje su postigli na austrijskom tržištu. 

"Grupa je danas zaključila da će prekinuti svoje operacije u Austriji jer ne predviđa da će austrijsko tržište dostići odgovarajući nivo povrata", navedeno je u regulatornoj prijavi kasno u ponedeljak, prenosi Rojters.

Vlasnik brendova "Pepco", Poundland i Dealz, koji je kotiran na Varšavskoj berzi i koji je imao ukupno 4832 trgovine, ušao je na austrijsko tržište 2021. i upravlja sa 73 prodavnice u zemlji.

U oktobru je "Pepco" rekao da će usporiti svoj program otvaranja prodavnica kako bi se usredsredio na obnovu profitabilnosti, ali da i dalje planira da otvori najmanje 400 novih prodavnica u 2023/24.

"Pepco" je rekao da će izlazak iz Austrije poboljšati novčani tok grupe i osnovnu profitabilnost za 2024. i dodao da će im to omogućiti fokusiranje na druga tržišta na kojima mogu da generišu veće povrate.

Takođe su istakli da odluka ne utiče na njihovu postojeću strategiju rasta u zapadnoj Evropi ni na poslovne operacije u drugim zemljama.

(J.N./EURACTIV.rs)