Lanac Veganz Group AG u jednom trenutku je imao do deset hiljada filijala širom Evrope, a od 2020. godine interno je proizvodio sopstvene veganske proizvode
Nemački lanac supermarketa, Veganz Group AG, zatvorio je i poslednju svoju filijalu u Berlinu. Ovo prepoznatljivo ime u oblasti veganskih trgovina bilo je mnogo više od lanca supermarketa, pišu nemački mediji, a uticalo je na promenu percepcije prehrane i podsticalo uvođenje proizvoda biljnog portfolia na nemačko tržište od 2013. godine.
U jednom trenutku je imao do deset hiljada filijala širom Evrope, a od 2020. godine interno je proizvodio sopstvene veganske proizvode. Sa četiri proizvodna pogona, proizvodi iz kategorija alternative za jaja, ribe, alternative za meso, sireve i mleko se sada proizvode u kompaniji, lebensmittelzeitung.net.
Jan Bredack, osnivač i izvršni direktor Veganz Group AG, rekao je da sa brendiranim proizvodima u prodavnicama mogu brzo i efikasno doći do velikog broja ljudi koji žele da probaju veganske proizvode.
"Zbog velike potražnje za sopstvene proizvodne artikle, za nas je ovo bio sledeći logičan korak, da prekinemo poslovanje filijale. Želim da se zahvalim svim zaposlenima koji su nas podržavali takvom posvećenošću u proteklih 10 godina," poručio je.
Prepoznatljivo ime od 2011. godine
Veganz je brend i proizvođač biljne hrane osnovan u Berlinu 2011. godine. Kompanija je poznata po svom lancu veganskih supermarketa, koji nudi širok spektar proizvoda u DACH regionu. Veganz je transparentan i sertifikovan kao B Corp.
Prema pisanju nemačkih medija, redovno je postavljao nove standarde za održivu prehrambenu industriju, uključujući štampano biljno mleko Mililk i DTC prodavnicu koja nudi snižene kutije biljnih proizvoda.
(J.N./EURACTIV.rs)