U srcu Beograda je u toku besplatna izložba luksuznih automobila, Galerija Automobila Srbije. Do 22. oktobra posetioci će moći besplatno da vide 60 luks modela automobila, zakažu test vožnju i saznaju sve novosti iz auto-industrije.
Ovaj jedinstven događaj pod nazivom Galerija Automobila Srbije powered by Mondo okupio je sva poznata imena iz sveta automobilske industrije što pruža odličnu priliku za sve posetioce da se upoznaju sa najnovijim automobilima i tehnologijom potpuno besplatno.
Takođe, na događaju će biti pristuni stručnjaci iz automobilske industrije, uključujući predstavnike kompanije koje distribuiraju različite brendove automobile. Ovo je prilika da postavite pitanje, saznate više o tehničkim karakteristikama automobila i dobijete savete od eksperata kako biste doneli prave odluke o svom budućem vozilu.
Neki od brendova koji su predstavljeni na Galeriji Automobila Srbije su i široko popularni Renault i Dacia modeli koje za Srbiju distribuira kompanije Keos.
"Renault je brend sa bogatom istorijom, predvodnik u segmentu električnih vozila u Evropi koji oduvek proizvodi inovativna vozila. Renaultova tradicija se ogleda u tome da proizvodi ‘vozila za život’, ali sada ide korak dalje i sa novom strategijom ‘Nouvele Vague’ unosi savremenost u automobilsku industriju, pozicionirajući se kao predvodnik u području tehnologija, čiste energije i usluga mobilnosti”, istakla je Ivana Ranđelović, PR & marketing communication manager kompanije Keos.
Ono po čemu se Renault razlikuje od ostalih je E-Tech hibridni sistem koji je dizajniran za svakoga.
“U pitanju je inovativna i ekskluzivna Renaultova tehnologija, zaštićena sa 150 patenata, a razvijena u saradnji sa Renault F1 timovima, koja se oslanja na Renaultovu stručnost u oblasti električnih vozila. E-Tech hibridni sistem vožnje kombinuje motor sa unutrašnjim sagorevanjem, dva električna motora i bateriju, a omogućava do 80% gradske vožnje na električni pogon, do 40% smanjenu potrošnju goriva i niže emisije CO2”, navodi Ranđelović i dodaje da su od Renault modela izloženi Renault Clio, Renault Captur, Renault Megane Conquest, Renault Austral.
MG
Srđan Đoković, brend menadžer MG brenda za Srbiju, istakao je da MG brend možda jeste novi u Srbiji, ali već iam izgrađeno ime na svetskom tržištu.
“MG je englesko-kineski brend. MG sledeće godine slavi 100 godina postojanja. To znači da mi nismo novi brend. Jesmo na srpskom tržištu, ali u svetu nismo. MG se na ovoj manifestaciji predstavlja sa tri brenda, naš udarni model je MG ZS sa početnom cenom od 18.490 evra."
Nissan
Od 12. do 22. oktobra posetioci imaju mogućnost da pogledaju najnovije modele brenda Nissan - elektrofikovanog crossovera, novog X Trail-a.
"Pored elektrifikacije, Nissan je bio prepoznatljiv kao brend, koji je izmislio crossover segment, 3:30 tako da nadam se da će kupci ipak doći do svog crossovera ili nekog mezimca iz Nissan familije”, rekao je Nenad Simić, Direktor prodaje i mreže Adriatic Auto, zastupnik brenda Nissan Srbija.
Mercedes
Još jedan model koji ćete moći da besplatno testirate je Mercedes.
"Mercedes je prvi izmislio automobil koji je na pogon na benzin, tako da sama tehnologija, sam proces celog sklapanja Mercedesa je dosta inovativno i tehnološki savremeno, tako da Mercedes ima gama automobile koji ide na performanse i Mercedes koji ide na luksuz, to je Mercedesova Maybach serija", izjavio je Nikola Adžić, product expert za brend Mercedes-Benz.
Volvo
Dimitrije Ristovski, menadžer prodaje Volvo centar Beograd, ističe da posetioci ovogodišnje Galerije automobila na Volvo štandu imaće prilike da vide celokupnu SUV gamu.
"Volvo pre svega važi za jedan prefinjen, sofisticiran brend, pa samim tim, on na neki svojevrstan način bira svoju klijentelu. Ono što je sigurno jeste da vlasnici Volvoa će zasigurno uživati u prvoklasnoj bezbednosti i vrhunskom kvalitetu izrade".
Škoda
Škoda predstavlja dve sportske varijante, i to jednu električnu varijantu automobila i jednu sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem.
"Ja mislim da smo mi jedan od malobrojnih brendova koji imaju prodajni salon u okviru ovog tržnog centra, tako da mislim da je to naša prednost, gde će svi posetioci moći da dobiju još dodatne informacije, da vide još nekih modela", rekla je Aleksandra Đokić, direktorka marketinga "Autočačak" i predstavnica brenda "Škoda".
Ford
Ljubitelji automobila će na Galeriji automobila Srbije imati priliku da vide najprodavanije modele brenda Ford. Nemanja Simić, Brend menadžer kompanije Grand motors za Ford, ističe da se Ford brend se izdvaja po tradiciji dugoj 120 godina
"Danas Ford tu tradiciju interpretira kroz svoje ikone na potpuno jedan moderan način, tako da je za sledeću godinu najavljen prvi evropski Explorer, koji će biti potpuno električni, kao i model Kapri."
Nikola Ivanić, brend menadžer za Chery Srbija, objasnio je da je ovo novi brend u Srbiji sa kojim ljubitelji automobila treba da se upoznaju, a sam brend radi već preko 20 godina, i jedan od najvećih izvoznika i proizvođača samih vozila.
"Odnos cene i kvaliteta, garancija je jedna od najbolje pozicioniranih na tržištu, i definitivno sam osećaj u vožnji i mislim da kola pričaju definitivno sama za sebe".
Hyundai
Hyundai na Galeriji automobila Srbije predstavlja verziju modela I10, zatim tu je i Ioniq 5, najprodavaniji električni auto u Srbiji prošle godine.
"Ono što se tiče samog brenda Hyndai to je da možemo da se pohvalimo našim kvalitetom, što dokazuje i najbolja garancija od svih brendova, 7 godina bez ograničenja kilometraže, što su uspeli i naši kupci da prepoznaju, te naši rezultati su iz godine u godinu sve bolji i bolji." - izjavio je Vladimir Malbašić, Direktor prodaje u Hyundai Srbija.
Opel
Kod ulaza 3 nalazi se štand Opela na kojem su izloženi Opel Crossland, Opel Mokku i Opel Astru, najpopuznatiji i najpopularniji modeli ovog brenda.
"Crossland i Moka kao predstavnici SUV segmenta, Opel Astra koja je standardno uvek popularna, tako da za svakoga imamo po nešto, a par metara iza nas nalazi se Peugeot deo štanda, gde su novi 408, novi, potpuno redizajnirani 2008 i 208, kao predstavnik malih gradskih sportskih automobila", kaže Miljana Milović, Marketing menadžer za Opel / Peugeot, Stellantis grupacija.
"Ljubitelji automobila će ove godine moći da vide tri modela, od kojih je Jeep Compass prvi, Alfa Tonale drugi i Abarth 595 Turismo kao treći model. Kada govorimo o modelu Jeep Compass, onda je to svakako sigurnost, pouzdanost, bezbednost, kao i hibridni motori, koji se smatraju kao minimalni potrošači", istakao je Aleksandar Nikolić, Auto-kuća Kole Zemun.
Na Galeriji automobila Srbije Geely centar Beograd je istakao Atlas Pro.
"Omogućavamo klijentima da pored toga što će malo bliže da se upoznaju sa brendom, sednu u vozilo, da vide koje materijale koristimo, koju tehnologiju ugrađujemo u naša vozila koja imaju sedmogodišnju fabričku garanciju, odmah na licu mesta su u mogućnosti da probaju to isto vozilo i u jednoj i u drugoj varijanti", ističu ispred Geely centar Beograd.
Suzuki
"Što se tiče brenda Suzuki, koji kompanija Euro Sumar distribuira pune 32 godine, tu su generalno naši aduti iz SUV segmenta, popularna Vitara, sve popularnija nova generacija S Cross-a, i Jimny koji iznova osvaja srca svih prolaznika na prvi pogled", izjavio je Andrej Đurašević Direktor prodaje i marketinga u kompaniji Euro Sumar i dodao da brend Suzuki ima već preko jednog veka tradicije.
Toyota
Toyota Srbija je na Galeriji automobila Srbije pripremila premijeru - auto Prius pete generacije.
"Toyota je kako bih rekao sinonim za kvalitet, to su automobili koji se ne kvare, koji imaju najdužu garanciju na tržištu, Toyota je poznata i po tome što daje 10 godina garancije, ili 185.000 kilometara, tako da, u prvom redu sigurnost, dugotrajnost i kvalitet", ističe Aleksandar Andrić, PR menadžer Toyota Srbija
Dacia
Na Galeriji automobila Srbije predstavljena je kompletna Dacia gama sa novim vizuelnim identitetom brenda u vidu novog amblema, novog logotipa i novih boja karoserije.
"Voziti, putovati, uživati, to je duh brenda Dacia. Dacia nudi praktična i pouzdana vozila po najboljoj ceni. Njeni modeli imaju prepoznatljiv stil, poseduju proverene tehnologije I pametna rešenja, ujedno ne nudeći ništa što je suvišno”, istakli su ispred brenda Dacia.
Galerija Automobila Srbije koja traje do do 22. oktobra predstavlja odličnu priliku za sve ljubitelje automobila da se upuste u svet najnovijih automobilskih dostignuća i sanjaju o svom savršenom automobilu.
(EURACTIV.rs)