U čak 5 panela Weekend Media Festivala učesnici iz kompanije WMG.
Među 150 panelista i predavača iz 15 zemalja sveta koji ove godine učestvuju na Weekend Media Festivalu u Rovinju, četvoro predstavnika naše kompanije WMG podeliće svoja iskustva i uvide u najaktuelnije teme i trendove. Reč je o najvećem regionalnom festivalu posvećenom industriji medija, komunikacija, marketinga i poslovanja, koji se i ove godine održava u u staroj “Tvornici duhana” u Rovinju u periodu od 21. do 24. septembra.
Kompanija WMG je nastala integracijom najveće medijske kompanije u regionu Adria Media Group i vodeće kompanije za digitalne transformacije Wireless Media. WMG je broj 1 digitalna medijska kompanija na Zapadnom Balkanu sa impresivnim brojem brendova (32 digitalna izdanja, 8 štampanih izdanja i 3 televizije). Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i timu profesionalaca, WMG stvara izuzetne medijske sadržaje za sve kanale, a partnerima nudi vrhunsku platformu za oglašavanje omogućavajući im da unaprede svoje poslovanje.
Jedan od učesnika ovogodišnjeg Weekend Media Festivala je prvi čovek Kurira, glavni urednik Aleksandar Đondović, koji će učestvovati u panelu “Transformacija medija”. On će govoriti o transformacijama unazad četiri godine zahvaljujući kojima se Kurir pozicionirao kao najsnažniji medijski brend.
Bojana Zimonjić Jelisavac, glavna urednica medijskog multibrend koncepta Mondo+ koji obuhvata portale Mondo, Euractiv, Elle, National Geographic i druge lifestyle i human interest brendove u okviru WMG kompanije, učestvovaće na panelu “Kako vratiti interes za News”, zajedno sa urednicima nekih od vodećih medija u regionu.
Ruža Veljović, direktorka korporativnih poslova i korporativnih komunikacija WMG-a, učestvuje u panelu pod nazivom “Gde PR-ovci greše?” Na osnovu svog bogatog iskustva rada u medijima, govoriće o odnosu ljudi koji se bave PR-om tj. odnosima s javnošću i novinara.
Ove godine, za razliku od prethodnih, pripremljen je ceo jedan segment programa pod nazivom “HR Weekend”, a posvećen je HR profesionalcima, menadžerima ljudskih resursa, poslodavcima i predstavnicima kompanija. Direktorka ljudskih resursa i organizacionog razvoja u našoj WMG kompaniji Jelena Vuković imaće priliku da podeli svoja znanja i iskustva u okviru 2 panela: “HR TECH FOR NON-TECH HR” i “Kako trendovi diktiraju HR strategiju”.
Poseban pečat Weekend Media Festivalu ove godine daje Method agencija, koja posluje u okviru naše kompanije WMG. Method je full service agencija koja se bavi kreativom, content produkcijom i performance marketingom. Sa svojim interdiscipliranim timom, Method stvara priče i ostvaruje rezultate koji obezbeđuju digitalnu budućnost brendova. Ovaj tim iskusnih profesionalaca stiže na festival da pruži podršku u stvaranju nezaboravnih video sadržaja. Njihova misija je da uhvate duh festivala, zabeleže izjave učesnika i posetilaca, i prenesu ključne zaključke sa panela kako biste mogli uživati u festivalu, gde god da se nalazite. Sa timom Method agencije, atmosfera inspirativnih predavanja, jedinstvenog networkinga i nezaboravne zabave zaživeće na ekranu i društvenim mrežama!