Među 150 panelista i predavača iz 15 zemalja sveta koji su ove godine učestvovali na Weekend Media Festivalu u Rovinju, četvoro predstavnika naše kompanije WMG podelilo je svoja iskustva i uvide u najaktuelnije teme i trendove.
Reč je o najvećem regionalnom festivalu posvećenom industriji medija, komunikacija, marketinga i poslovanja, koji je i ove godine održan u u staroj “Tvornici duhana” u Rovinju u periodu od 21. do 24. septembra.
Kompanija WMG je nastala integracijom najveće medijske kompanije u regionu Adria Media Group i vodeće kompanije za digitalne transformacije Wireless Media. WMG je broj 1 digitalna medijska kompanija na Zapadnom Balkanu sa impresivnim brojem brendova (32 digitalna izdanja, 8 štampanih izdanja i 3 televizije). Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i timu profesionalaca, WMG stvara izuzetne medijske sadržaje za sve kanale, a partnerima nudi vrhunsku platformu za oglašavanje omogućavajući im da unaprede svoje poslovanje.
Među učesnicima ovogodišnjeg Weekend Media Festivala bio je i prvi čovek Kurira, glavni urednik Aleksandar Đondović, koji je učestvovao u panelu “Transformacija medija”. On je govorio o transformacijama unazad četiri godine zahvaljujući kojima se Kurir pozicionirao kao najsnažniji medijski brend. - Naš proces je specifičan jer smo uz transformaciju medija i procesa rada, ljudi i njihovih obuka za nove veštine, istovremeno sproveli i transformaciju brenda - obrazložio je Đondović i pojasnio da je to bio jako izazovan proces, ali da danas svi advertajzeri rado posluju s Kurirom. Kurir od pre 4-5 godina i Kurir danas su dva potpuno različita medija - zaključio je Đondović.
Bojana Zimonjić Jelisavac, glavna urednica medijskog multibrend koncepta Mondo+ koji obuhvata portale Mondo, Euractiv, Elle, National Geographic i brojne druge medijske brendove u okviru WMG kompanije, učestvovala je na panelu “Kako vratiti interes za News”. Zajedno sa urednicima nekih od vodećih medija u regionu govorila je o novim generacijama i predviđanjima na šta će mediji morati da se fokusiraju u budućnosti. Tom prilikom Zimonjić Jelisavac je istakla da će kratkoročno praćenje razvoja novih tehnologija doprineti razvoju medija i vraćanju interesa publike, ali da je dugoročno ključ opstanka i daljeg razvoja medija u poverenju. - Poverenje je nešto što će doprineti da se mediji dalje razvijaju i konzumiraju - zaključila je Bojana Zimonjić Jelisavac.
Ruža Veljović, direktorka korporativnih poslova i komunikacija WMG-a, učestvovala je u panelu pod nazivom “Gde PR-ovci greše?”, koji je počeo analizom čuvene predrasude da je odnos PR-ovaca i novinara jedna komplikovana ljubavna veza s elementima Stokholmskog sindroma. - U tom trouglu mediji-kompanije-PR agencije, na prvi pogled sve deluje kao stih pesme "Ljube se dobri, loši, zli", a u stvari ako svi radimo svoj posao profesionalno i odgovorno, i uz to imamo poverenje jedni u druge, pomažemo se kako bismo što bolje razumeli zadatke jedni drugih, potencijalne greške su svedene na minimum i problema nema - istakla je Ruža Veljović.
Ove godine pripremljen je ceo jedan segment programa pod nazivom “HR Weekend”, koji je bio posvećen HR profesionalcima. Direktorka ljudskih resursa i organizacionog razvoja u našoj WMG kompaniji Jelena Vuković podelila je svoja znanja i iskustva kroz prezentaciju “HR TECH FOR NON-TECH HR” koju je održala zajedno sa Anjom Godec iz SAP-a. Istakle su da kompanije čak i kada su u procesu transformacije, uspešno mogu da započnu proces primene tehnologije u HR sektoru, i paralelno da transformišu i ljudske resurse, upravo zahvaljujući SAP rešenjima koja pored tehnologije, nude i procese. Narednog dana Jelena je učestvovala na panelu “Kako trendovi diktiraju HR strategiju”. Između ostalog, pojasnila je svoje viđenje HR-a u kriznim situacijama: - HR u kriznoj situaciji mora da bude dobar coach koji pokušava da navigira određene stvari i iznese stav o tome kako vidi promene i da li se slaže s njima. Pored toga, treba da sagleda sve interne snage koje mogu da sprovedu promenu za koju uprava misli da treba da se desi – zaključila je Jelena Vuković.
Poseban pečat Weekend Media Festivalu ove godine dala je Method agencija, koja posluje u okviru naše kompanije WMG. Method je full service agencija koja se bavi kreativom, content produkcijom i performance marketingom. Sa svojim interdiscipliranim timom, Method stvara priče i ostvaruje rezultate koji obezbeđuju digitalnu budućnost brendova. Ovaj tim iskusnih profesionalaca pružio je podršku festivalu u stvaranju nezaboravnih video sadržaja. Njihova misija bila je da uhvate duh festivala, zabeleže izjave učesnika i posetilaca, i prenesu ključne zaključke sa panela. Sa timom Method agencije, atmosfera inspirativnih predavanja, jedinstvenog networkinga i nezaboravne zabave zaživela je na ekranu i društvenim mrežama!
SPEKTAKL U ROVINJU POVODOM FORMIRANJA KOMPANIJE WMG
Naša novoformirana kompanija WMG nastala je integracijom najveće medijske kompanije u regionu Adria Media Group i vodeće kompanije za digitalne transformacije Wireless Media, a tim povodom tokom Weekend Media Festivala organizovana je žurka na kojoj je bilo više od hiljadu poslovnih partnera, prijatelja i saradnika.
-Godinama unazad naša kompanija organizuje druženje sa poslovnima partnerima, saradnicima i prijateljima ovde u Rovinju, a ove godine imamo ozbiljan povod za slavlje. Formirali smo novu kompaniju što je ključni korak u daljem napretku poslovanja i ostvarenju vizije o liderskoj poziciji u regionu u oblastima digitalne transformacije i medija. Ovaj festival okuplja više od 6000 poslovnih ljudi, prvenstveno iz medijske industrije, i ovo je prilika da predstavimo našu novu organizaciju, ali i vrhunske profesionalce, koji su u prethodnom periodu sa svojim timovima ostvarili vanserijske rezultate-poruka je organizatora događaja, kompanije WMG.
Proslava je protekla u odličnom raspoloženju, a pojavljivanje Jelene Rozge i njen nastup izazvali su oduševljenje prisutnih. Koncert ove regionalne zvijezde trajao je više od sat i po vremena, a kiša koja je te večeri pala još je više zagrejala uzavrelu armosferu na žurki o kojoj je pričao ceo Rovinj.
Za ovu priliku zakupljena su dva lokala i veliki plato na otvorenom, ali ni taj prostor nije bio dovoljno velik da primi sve ljude koji su želeli da uživaju u druženju i „koncertu iznenađenja“.