Biznis

Digital Day 2023 – FOR BETTER WEB

Izvor Promo

Konferencija Digital Day 2023 održana je 18. maja pod sloganom “FOR BETTER WEB”.

Izvor: Promo/Goran Zlatković

Prvi utisak koji se nameće nakon što su mnogobrojni učesnici imali prilike da saslušaju vrhunske stručnjake kao predavače i paneliste konferencije je još jasniji: današnji Internet prostor u kome poslujemo i provodimo vreme jeste manjkav, ali ima i te kako prostora za dalji rast i razvoj, unapređivanje, inkluzivnost i podršku kada su u pitnaju kreativnost, ideje i inicijative.

ADEX istraživanje: Budžeti veći preko 15% u 2022. godini.

Đorđe Bukinac iz agencije GroupM je kao prvi učesnik predstavio rezultate IAB AdEx izveštaja za 2022. o stanju digitalnog oglašavanja u Srbiji i Evropi.

Izvor: Promo/Goran Zlatković

 Tokom prošle godine, sredstva izdvojena u Srbiji za digitalni advertajzing iznosila su preko 83 miliona evra, uz zabeležen godišnji rast od 15.5%.

Ulaganja u Social i Video i dalje prednjače, Local Display je zabeležio rast ulaganja prvi put nakon dve godine, ali i dalje je činjenica da su ulaganja po glavi stanovnika među najnižima u Evropi. Kod nas je ovaj iznos nešto malo više od 12 evra, dok je evropski prosek 115.

Ovogodišnja Digital Day 2023 konferencija bila je posvećena raspravi o ključnim temama koje oblikuju budućnost digitalnih medija i komunikacije. Učesnici su se fokusirali na inovacije, izazove i mogućnosti koje pruža digitalno okruženje.

Izvor: IAB/Promo

 Konferencija je okupila stručnjake iz različitih industrija kako bi razgovarali o trendovima i strategijama u digitalnim medijima i komunikaciji. Učesnici su istakli značaj prilagođavanja sadržaja potrebama publike i korišćenja podataka za personalizaciju i uspeh sadržaja.

Govornici su takođe diskutovali o digitalizaciji bankarstva, izazovima monetizacije sadržaja na internet portalima, kao i o transformaciji prikupljenih podataka u kreativne narative. Panel diskusije su se bavile temama privatnosti, sigurnosti i transparentnosti u digitalnim medijima, pojavom i upotrebom veštačke inteligencije, trgovinom na internetu, kao i redefinisanjem digitalnog dijaloga i poboljšanjem online komunikacije.

Izvor: IAB/Promo

 Digital Day konferencija je pružila učesnicima priliku da se upoznaju sa najnovijim trendovima i praksama u digitalnoj industriji. Konferencija je naglasila važnost prilagođavanja promenama i kreativnog korišćenja podataka kako bi se izgradili jači odnosi sa publikom i ostvario uspeh u digitalnom okruženju.

Konferencija je okončana dodelom tradicionalnih MIXX Awards nagrada za najbolje digitalne kampanje i projekte i zatvorena je odgovarajućom zabavom. Među brojnim nagrađenima je i Publisher Project – Mondo Želje –Method Agency .

Međunarodno priznanje Mixx Awards dodeljuje Interaktivni advertajzing biro Srbije, a ove godine je bila dodeljena šesti put zaredom.

Tagovi