U konkurenciji 700 prijavljenih radova iz čitave Evrope, agencija Chapter 4 PR iz Beograda na svečanoj ceremoniji u Berlinu, osvojila je European Excellence Award za projekat kompanije PepsiCo Srbija „Plus za planetu – promena počinje od
Evropski PR oskar, Chapter 4 agencija je osvojila u kategoriji Balkan, gde je u finalu imala još jedan društveno-odgovorni projekat - „Zdravo dvadesete“ kompanije Galenika.
European Excellence Award se dodeljuje u 62 kategorije, a žiri čini čak 40 internacionalnih eksperata iz oblasti komunikacija i PR-a. Svečana ceremonija održana je u „Wintergarten Variete“ teatru i prisustvovale su joj brojne zvanice iz najboljih evropskih agencija i kompanija. Ova smotra se smatra evropskim šampionatom u oblasti odnosa s javnošću i kombinuje najviši kvalitet komunikacije, međunarodnu dimenziju u digitalnom dobu, sa izuzetnom kreativnošću i inovacijama u oblasti odnosa s javnošću.
„European Excellence Award je kruna našeg posvećenog rada na projektima koje sprovodimo sa dugogodišnjim klijentima i partnerima. Ponosni smo na klijente i uspeh oba agencijska projekta koje je žiri izdvojio kao finaliste za ovo prestižno, evropsko PR priznanje, a posebno na činjenicu da smo u ovako bogatoj konkurenciji imali veoma zapažene prijave na ceremoniji u Berlinu. Više od svega, ponosni smo na tim naše agencije i ljude koji svakim danom čine da ideje postanu stvarnost i da projekti koje vodimo budu vredni Oskara“ - istakla je Olivera Petrović, Client Service Director agencije Chapter4 PR.
Nakon tri godine online dodeljivanja, svečanost je ponovo organizovana uživo. Agencija Chapter4 PR, je u prethodnih 10 godina, čak tri puta bila u finalu, a ove godine prvi put je i osvojila ovo međunarodno PR priznanje za izvrsnost.
Listu pobedničkih radova možete pogledati na ovom linku.